FAQ
1. W jakich godzinach jest czynne biuro obsługi klienta?
- Kontakt z biurem jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00.
2. Jak przebiega proces tworzenia zamówienia?
- Jeżeli chcesz złożyć zamówienie należy dodać wybrane produkty do koszyka, kilkając opcję Dodaj do koszyka pod zdjęciem produktu. Następnie możesz wybrać opcję KONTYNUUJ ZAKUPY, lub przejść bezpośrednio do kasy, wybierając ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Po wyborze interesującej Cię metody dostawy oraz płatności będziesz mógł dokonać zapłaty.
3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
- Niestety nie. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00. Zadzwoń, pomożemy Ci złożyć zamówienie przez e-mail albo sms.
4. Czy można anulować zamówienie, jeżeli nie zostało jeszcze wysłane?
- Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko przed dokonaniem płatności. Wtedy również możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu. Po dokonaniu płatności nie jesteśmy w stanie wprowadzić zmian, zamówienie jest natychmiast przekazane na magazyn.
5. Czy w już utworzonym zamówieniu można zmienić adres dostawy?
- Zmiana adresu jest możliwa przed dokonaniem płatności.
6 .Czy akceptowane są zamówienia zagraniczne?
- Tak, realizujemy zamówienia zagraniczne, w tym celu skontaktuj się z obsługą.
7. Czy do złożenia zamówienia konieczna jest rejestracja klienta?
- Nie, zakupów można dokonać bez zakładania konta. Posiadając konto możesz natomiast śledzić historię swoich zamówień.
8. Czy mam wgląd do poprzednich zamówień?
- Wgląd do historii zamówień mają tylko zarejestrowani klienci. Aby ją wyświetlić należy zalogować się na swoje konto na www.bimeb.pl
- Przegląd zrealizowanych zamówień znajdziesz na karcie zamówienia.
9. Czy będę mieć bieżące informacje dotyczące mojego zamówienia?
- Po złożeniu zamówienia wysyłamy e-mail z potwierdzeniem zakupu. Kolejny e-mail otrzymasz w dniu wysłania zamówienia.
10. Jak mogę się upewnić, że zamówienie zostało poprawnie utworzone?
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakupu. Zarejestrowani klienci mają również podgląd na swoim koncie. Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia, może to oznaczać, że proces mógł zostać przerwany. Skontaktuj się z obsługą sklepu w celu wyjaśnienia sytuacji.
11. Czy można złożyć zamówienie za pomocą urządzeń mobilnych (Ipad, smartfon, tablet)?
- Tak, można składać zamówienia za pomocą urządzeń mobilnych.
1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
- Płatności można dokonać za pomocą bankowości elektronicznej, BLIK, e-przelewy, płatności odroczone i karty płatnicze, Przelewy24.pl, Autopay oraz przy odbiorze płacąc kurierowi.
2. Czy otrzymam potwierdzenie dokonania płatności?
- Nie wysyłamy potwierdzenia zapłaty zamówienia, niemniej zamówienie zostaje przekazane do realizacji niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Po spakowaniu zamówienia i wystawieniu dokumentów sprzedaży wysyłamy informację na adres e-mail.
3. Czy mogę utworzyć zamówienie bez podatku VAT?
- Nie, na stronie www.bimeb.pl można złożyć zamówienie tylko z podatkiem VAT. Aby kupić „bez podatku”, skontaktuj się z nami przez e-mail: esklep@bimeb.pl
4. Czy można wystawić fakturę na firmę?
- Tak, w koszyku możesz wybrać opcję Paragon albo Faktura.
5. Dlaczego płatność przez Internet / kartą została odrzucona?
- Przyczyny odmowy płatności online mogą być różne. Najczęstszą przyczyną są problemy techniczne, lub przerwy techniczne w systemie płatności. Jeśli pomimo kilku prób nadal nie możesz sfinalizować transakcji, skontaktuj się ze sprzedawcą.
6. Co to jest IBAN i BIC?
- IBAN (International Bank Account Number – międzynarodowy numer rachunku bankowego) to liczba reprezentująca wszystkie numery banków krajowych. BIC (Business Identifier Code) to międzynarodowy znormalizowany kod bankowy, dzięki któremu bank jest jednoznacznie identyfikowalny na całym świecie.
1. Jak długo trwa dostawa?
- Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h od momentu zaksięgowania płatności. Następnie czas dostarczenia przesyłki wynosi do 2 dni roboczych w zależności od wybranego kuriera.
2. Jaką firmą kurierską będzie dostarczone zamówienie?
- W zależności od wyboru wysyłka jest możliwa za pośrednictwem:
a) Kuriera InPost
b) Paczkomatów InPost
3. Czy mój adres wysyłki może różnić się od adresu rozliczeniowego?
- Tak, paragon/faktura jest generowana dla informacji rozliczeniowych, adres dostawy może być zupełnie inny. Jeśli chcesz zamówić dostawę na inny adres niż rozliczeniowy, w koszyku zaznacz opcję Dostawa na inny adres i wypełnij dane. Jeżeli wysyłka odbędzie się na adres służbowy, podaj nazwę firmy w formularzu adresu dostawy.
4. Jak mogę śledzić moje zamówienie?
- Po wysłaniu przesyłki prześlemy Ci e-mail zawierający jej numer. Od tej chwili będziesz mógł sprawdzić na stronie przewoźnika, w którym miejscu znajduje się Twoja przesyłka.
1. Jak dokonać zwrotu towaru?
- W celu zwrotu prosimy o przesłanie towaru wraz z formularzem odstąpienia od umowy (dostępnego na stronie www.bimeb.pl/zwrot) na adres:
ul. Daszyńskiego 70c 43-450 Ustroń - Koszt odesłania towaru w ramach odstąpienia od umowy ponosi kupujący.
2. Czy istnieje możliwość bezpośredniej wymiany towaru?
- Nie. W celu wymiany towaru konieczne jest dokonanie zwrotu oraz utworzenie i opłacenie nowego zamówienia.
3 .Ile mam czasu na zwrot towaru?
- Na odesłanie towaru masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
4. Kto ponosi koszty związane ze zwrotem towaru?
- Koszt odesłania towaru leży po stronie klienta.
5 .Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
- Zwroty będą dokonywane zgodnie z metodą płatności wybraną podczas tworzenia zamówienia. Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze, musisz podać numer konta bankowego w formularzu zwrotu.
6 .Czy w ramach odstąpienia od umowy otrzymam potwierdzenie dostarczenia mojej przesyłki?
- Nie. Informujemy klienta po rozpatrzeniu zwrotu, dostaniesz również fakturę korygującą na e-mail.
7. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
- Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
8. Czy sklep oferuje przesyłki zwrotne?
- Tak, klienci mogą skorzystać z szybkich zwrotów. Można to uczynić po przez https://szybkiezwroty.pl/pl/bimeb_akcesoria. Po zaakceptowaniu zwrotu przez obsługę, przesyłka może zostać nadana.
9. Jak mogę reklamować zakupiony towar?
- Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres:
ul. Daszyńskiego 70c 43-450 Ustroń - W ciągu 14 dni odpowiemy na reklamację i powiadomimy Cię e-mailem o jej rozpatrzeniu. W pierwszej kolejności jeśli będzie taka możliwość naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci również koszty odesłania towaru. Jeśli nie mamy już towaru do wymiany, zwrócimy należności za wysłany towar w ciągu 7 dni roboczych.
1. Czy rejestracja na www.bimeb.pl jest płatna??
- Nie, rejestracja jest całkowicie darmowa i przynosi wiele korzyści.
2. Zapomniałem hasła- jak mogę je odzyskać?
- Podczas logowania wybierz opcję „Zapomniałeś hasła?”. Po wprowadzeniu adresu e-mail podanego podczas tworzenia konta, wyślemy Ci wiadomość, aby utworzyć nowe hasło.
3. Czy mogę samodzielnie zmienić swoje dane?
- Tak, aby zmienić dane osobowe, musisz zalogować się na konto sklepu i przejść do karty Moje dane >> Edycja profilu, Przejdź do edycji adresów.
4. Jak mogę usunąć moje konto?
- Wyślij do nas wiadomość e-mail z prośbą o zamknięcie konta i usunięcie danych osobowych.
5. Co to jest newsletter i jakie płyną korzyści z zapisania się do niego?
- Newsletter to wiadomość wysyłana pocztą elektroniczną lub SMS-em, która zawiera informacje o naszych aktualnych promocjach, kuponach rabatowych lub wyprzedażach. Zaprenumerowanie biuletynu jest całkowicie bezpłatne. Ponadto, klient otrzymuje jednorazowy kod z rabatem w wysokości 30zł, który może zrealizować przy zamówieniach powyżej 150 zł.
6. Jak mogę zapisać się do newslettera?
- Aby zapisać się do newslettera, wpisz swój adres e-mail w polu Wpisz adres e-mail na dole strony. Również podczas rejestracji konta istnieje możliwość rejestracji do newslettera.
7. Dlaczego nie otrzymuję newslettera, nawet jeśli mam rejestrację?
- Po zapisaniu się do newslettera otrzymasz od nas e-mail zwrotny z linkiem aktywacyjnym. Musisz kliknąć w ten link, by go aktywować. Jeżeli nie otrzymasz tej wiadomości, sprawdź spam.