Zwroty i reklamacje
Jeśli chcą Państwo dokonać reklamacji towaru zakupionego w Sklepie B2B BIMEB, prosimy o poinformowanie naszego pracownika o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail: reklamacje@bimeb.pl. W zgłoszeniu prosimy podać swoje dane kontaktowe oraz numer zamówienia ze sklepu internetowego B2B BIMEB.
Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji skontaktuje się z Państwem nasz pracownik. W zależności od formy płatności oraz odbioru towaru lub wysyłki - pracownik uzgodni dalszą część procedury reklamacyjnej.
W przypadku reklamowanego towaru odebranego na miejscu, prosimy o dostarczenie towaru na adres:
Bimeb Magdalena Biłko, Krzysztof Niciecki S.C.
ul. Bielska 136
43-400 Cieszyn
tel. (+48) 534 853 533
W przypadku reklamowanego towaru na odległość, prosimy o wysłanie towaru na adres:
Bimeb Magdalena Biłko, Krzysztof Niciecki S.C.
ul. Daszyńskiego 70 c
43-450 Ustroń
tel. (+48) 534 934 513
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu i opisanie problemu w wiadomości e-mail lub na kartce formatu A4. W razie możliwości można dołączyć zdjęcia uszkodzonego produktu w adresie e-mail.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Wadliwy towar powinien być należycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie.
Reklamacje z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową rozpatrywane są
w terminie do 14 dni.
O uznaniu bądź odmowie uznania reklamacji Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub wiadomością e-mail.
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY