Zwroty i reklamacje

Jeśli chcą Państwo dokonać reklamacji towaru zakupionego w Sklepie B2B BIMEB, prosimy o poinformowanie naszego pracownika o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail: reklamacje@bimeb.pl. W zgłoszeniu prosimy podać swoje dane kontaktowe oraz numer zamówienia ze sklepu internetowego B2B BIMEB.

Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji skontaktuje się z Państwem nasz pracownik. W zależności od formy płatności oraz odbioru towaru lub wysyłki - pracownik uzgodni dalszą część procedury reklamacyjnej.

W przypadku reklamowanego towaru odebranego na miejscu, prosimy o dostarczenie towaru na adres:

Bimeb Magdalena Biłko, Krzysztof Niciecki S.C.

ul. Bielska 136

43-400 Cieszyn

tel. (+48) 534 853 533

W przypadku reklamowanego towaru na odległość, prosimy o wysłanie towaru na adres:

Bimeb Magdalena Biłko, Krzysztof Niciecki S.C.

ul. Daszyńskiego 70 c

43-450 Ustroń

tel. (+48) 534 934 513

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu i opisanie problemu w wiadomości e-mail lub na kartce formatu A4. W razie możliwości można dołączyć zdjęcia uszkodzonego produktu w adresie e-mail.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Wadliwy towar powinien być należycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie.

Reklamacje z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową rozpatrywane są
w terminie do 14 dni.

O uznaniu bądź odmowie uznania reklamacji Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub wiadomością e-mail.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

WARUNKI WSPÓŁPRACY


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl